איך איטום עוזר בטיפול בעובש?

חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

באנר - איתור נזילות ושירותי איטום

איטום היא טכניקת שיקום שניתן להשתמש בה לטיפול בעובש. חשוב לאטום את האזור בו נמצא העובש מכיוון שהוא מונע מהנבגים להתפשט ולגרום לנזק נוסף. ישנן דרכים רבות לאטום אזור, אך לכולן יש דבר אחד במשותף: הן נועדו למנוע כניסת אוויר או יציאה מהחלל. המשמעות היא שלא יכולה להתרחש תנועת אוויר, מה שמונע מהנבגים להתפשט ומאפשר להם למות באופן טבעי.

איטום נזילות אוויר בבית הוא שלב חשוב בטיפול בעובש

לטיפול בעובש, אחד הצעדים הראשונים הוא איטום נזילות האוויר בבית. זה מונע מלחות לחלחל לתוך הבית ולגרום לצמיחת עובש. הדרך הטובה ביותר לאטום נזילות אוויר בבית היא באמצעות איטום או חומרי איטום אחרים, פסי מזג אוויר ובידוד. איטום הוא תהליך המסייע לטיפול בעובש. תהליך זה כרוך בשימוש באיטום כדי למנוע למים להיכנס לפני השטח של החומר. תהליך זה יכול לשמש בדרכים שונות ועל חומרים שונים. לדוגמה, ניתן ליישם אותו על קיר גבס, בטון או עץ. איטום אינו מרפא לעובש אך הוא מסייע במניעת צמיחת עובש חדשים ומפחית את התפשטות העובש הקיים.

כיצד איטום מסייע בטיפול בעובש?

איטום הוא תהליך המסייע לטיפול בעובש על ידי מניעת צמיחה חדשה וצמצום התפשטות העובש הקיים. איטום האזור העובש בחומר עמיד בפני לחות היא הדרך הטובה ביותר לטיפול בעובש. איטום אזור העובש בחומר עמיד בפני לחות היא הדרך הטובה ביותר לטיפול בעובש. ניתן להשתמש באיטום כמו פוליאוריטן, אך וודאו כי אינכם משתמשים בשום דבר המכיל אסבסט.

איטום אזור העובש עוזר למנוע מהנבגים להתפשט

איטום אזור העובש עוזר למנוע מהנבגים להתפשט. זה יכול להיעשות על ידי שימוש ביריעת פלסטיק, סרט או איטום כמו סיליקון או איטום כדי לכסות כל סדקים ופתחים במשטח.

המפתח הוא לוודא שאף אוויר לא יכול להיכנס וליצור עוד עובש. איטום בית הוא הדרך הטובה ביותר למנוע את צמיחת העובש. איטום סדקים וחריצים בבית יעזור לשמור על לחות מחוץ לבית. איטום הוא תהליך הכולל יצירת איטום אטום סביב החלק החיצוני של המבנה. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בחומרים שונים כגון בטון, אספלט ומתכת.

איטום מסייע במניעת חדירת לחות למבנה. רטיבות היא הגורם העיקרי לצמיחת עובש במבנים. איטום גם עוזר לשמור על חום בפנים מה שיכול להפחית את עלויות החימום של מבנים. ישנם יתרונות רבים לאיטום מבנה והוא צריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ישנם שני סוגי איטום: פיזי וכימי. איטום פיזי נעשה על ידי שימוש בחומרים כמו זפת, אספלט או צבע. איטום כימי נעשה על ידי שימוש בחומרי איטום כמו איטום או איטום סיליקון.

ראו גם: איטום מקלחת מרוצפת

איטום הוא דרך לטפל בעובש

הוא מסייע במניעת כניסת לחות לבניין ולגרום לצמיחת עובש. ניתן לבצע איטום על ידי התקנת מחסום אדים, שהוא חומר עמיד למים המונע מעבר אדי מים דרכו. ישנם יתרונות רבים של איטום לטיפול בעובש. האיטום מספק הגנה מפני נזקי מים וכן מונע צמיחת עובש או היווצרות עובש חדש. הוא גם מרחיק לחות מהמבנה כך שלא גורם נזק לחומרים.

יכול לעניין אותך גם: רטיבות בקיר למטה

חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

או השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

המרכז לאיתור ואיטום

המרכז לאיתור ואיטום

בעזרת השיטות ייחודיות, הציוד חדשני ומתקדם, והמומחים המקצועיים שלנו נוכל לאתר ולפתור את הנזילות בביתכם.
החברה המובילה בארץ לאיתור ואיטום נזילות, באחריות!
עם מעל ל10 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים!

באנר - איתור נזילות ושירותי איטום
תוכן עניינים
איטום קירות פנימיים - תמונה ראשית
איטום
איטום קירות פנימיים

אם ברצונכם להגן על הבית ולשמור עליו נקי מהצטברות עובש ולחות, חיוני להבין את החשיבות של איטום קירות פנים. במדריך מקיף זה, אנו נתעמק במניעת

למאמר המלא >>
רטיבות
טיפול בעובש בקירות

בכל בית או דירה, הקירות הם המרכיב המרכזי המגביל ביננו לבין העולם החיצוני. הם מגנים עלינו מפני הגשם, הרוח והקור, אך מה קורה כאשר הקירות

למאמר המלא >>
איטום גג מרוצף - תמונה ראשית
איטום
איטום גג מרוצף

בעלי בתים ושוכרי דירות מכירים את החשיבות שבאיטום גג מרוצף. במאמר זה נתחקור את הצורכים, השיטות והמחירים הקשורים לכך. מתי נדע שצריך לבצע איטום בגג

למאמר המלא >>
077-8036447
חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!
גם נזילה קטנה יכולה לעשות נזק גדול!

או חייגו 077-8036447