איתור נזילות במצלמה תרמית

חיפוש מקור הנזילה כלל בלגן והרס רב שעלה לנו בנזקים כבדים והוצאות רבות לביצוע שיפוצים נדרשים. כיום, אנחנו כבר לא מכירים את כל זה. אמנם בחלק התיקון, ככל הנראה נצטרך לשבור קירות או להרים רצפות בכדי להגיע אל הצנרת התקולה, אך עדיין שלב איתור הנזילה לא יביא עמו קירות שבורים ובית הרוס. איתור מקור הרטיבות מתבצע כיום בעזרת מצלמה תרמית לאיתור נזילות. המצלמה מוחדרת אל תוך הצנרת ומחפשת אחר המיקום הבעייתי. המצלמה מסייעת לנו לקבל תמונה ויזואלית של המתרחש בפנים הצנרת.
חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

באנר - איתור נזילות ושירותי איטום

נזילות היא אחת מהבעיות שקורות בכל מבנה וכמעט בלתי אפשרי למנוע אותן. במקרים של נזילות, דרך התיקון מתחיל בשלב הראשון באיתור מקור הנזילה בכדי שהתיקון יתבצע בהתאם.

בעבר, תיקון נזילה היה כרוך בהריסת קירות והרמת רצפות, הרבה לפני שלב התיקון. בכדי לאתר את מקור הנזילה, האינסטלטור היה צריך לשבור את הקירות באזור הרטיבות, להרים את הרצפות, לחפור באזור הצנרת כולו בכדי לקוות שמקור הדליפה הוא בנקודה זו.

חיפוש מקור הנזילה כלל בלגן והרס רב שעלה לנו בנזקים כבדים והוצאות רבות לביצוע שיפוצים נדרשים. כיום, אנחנו כבר לא מכירים את כל זה. אמנם בחלק התיקון, ככל הנראה נצטרך לשבור קירות או להרים רצפות בכדי להגיע אל הצנרת התקולה, אך עדיין שלב איתור הנזילה לא יביא עמו קירות שבורים ובית הרוס.

איתור מקור הרטיבות מתבצע כיום בעזרת מצלמה תרמית לאיתור נזילות. המצלמה מוחדרת אל תוך הצנרת ומחפשת אחר המיקום הבעייתי. המצלמה מסייעת לנו לקבל תמונה ויזואלית של המתרחש בפנים הצנרת.

מהי מצלמה טרמית?

כאמור, כיום מבצעים בדיקת נזילה עם מצלמה מיוחדת שמאפשרת לנו למצוא בקלות את מקור הרטיבות. מצלמה תרמית לאיתור נזילות היא מצלמה צבעונית הפועלת באמצעות טכנולוגיית אינפרא אדום וממחישה לנו בצורה ויזואלית את המתרחש בתשתיות.

המצלמה סורקת את פנים הצנרת הסמויה ומזהה על פי הפרשי הטמפרטורה את המיקום עם הכשל בצנרת. על מסך המצלמה נוכל לזהות על פי צבעים שונים את המקום בו הטמפרטורה משתנה ומצביעה על תקלה בצנרת. ככל שהמקום קר ולח יותר, המסך נצבע בכחול ומראה לנו על המקום המדויק.

למה צריך איתור נזילות במצלמה טרמית?

צילום תרמי לאיתור נזילות מסייע לנו רבות במהלך כל התיקון. החל משלב איתור הנזילה ועד לתיקון הסופי. בכדי לחסוך את שבירת הקירות וחיפוש נואש לאורך הצנרת אחר מקור הנזילה, באמצעות המצלמה ניתן לאתר במהירות וללא בלגן מיותר את נקודת הדליפה.

בנוסף, שימוש במצלמה תרמית יכול לעזור לנו במקרים בהם נרצה להוכיח שלא אנחנו אשמים בנזילה באמצעות הדפסת דו"ח איתור נזילות. דו"ח זה משמש כראיה לחברת הביטוח או בבית המשפט כהוכחה לאחריות על הנזילה וכתוצאה מכך, על מי לשלם את הנזק.

ראו גם: תיקון רטיבות.

איתור נזילות בצלמה תרמית

באיזה מקרים כדאי להשתמש במצלמה תרמית לאיתור נזילות?

בדרך כלל, ברוב המקרים מומלץ להשתמש לאיתור נזילות במצלמה טרמית, מהסיבה הפשוטה שהמצלמה חוסכת לנו שבירת קירות ורצפה ובלגן רב.
כאשר מקור הנזילה גלוי וניתן לזהות אותו בקלות, לא נצטרך להשתמש במצלמה, אך במיקומים שאינם גלויים – בצנרת נסתרת, נצטרך להשתמש במצלמה תרמית בכדי לאתר את הבעיה ולפתור אותה.

את התמונה יפענח טכנאי מוסמך בהתאם לתמונות שקיבלנו. המצלמה מציגה את תוצאות הסריקה בצבעים ירוק, צהוב, אדום וכחול, כאשר הצבע הכחול מתאר את האזורים הקרים יותר. בניתוח תוצאת הצילום, נוכל לאתר על פי הצבעים את מקור הנזילה ועל פי זה נוכל לבצע את התיקון במקום הנדרש.

איתור נזילות בצלמה תרמית

כמה עולה איתור נזילות במצלמה תרמית?

כשנצטרך לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית חשוב להבין כי עלויות הבדיקה אינם כוללים את מחיר התיקון. מכיוון שמדובר במכשור יקר ומיוחד, עלות הבדיקה תעלה בין 300 ל – 900 שקלים בהתאם למיקום הנזילה ומורכבות הנגישות אליה.

בנוסף, נצטרך גם לשלם את עלות התיקון שכמובן אינו קבוע והוא משתנה בהתאם לסוג התקלה. מחיר תיקון נזילות ורטיבות נע בין 250 ל – 2,500 שקלים בהתאם למיקום התקלה, חומרת הבעיה וצורת התיקון הדרושה על פי גורם הרטיבות.

בחברתנו "איתור נזילות ושירותי איטום" מתמחים באיתור נזילות מקצועי במצלמה תרמית. זקוקים לאיתור? השאירו פרטים באתר כבר עכשיו והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי!

עשוי לעניין אתכם גם: איטום | איטום מרפסת.

חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

או השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

המרכז לאיתור ואיטום

המרכז לאיתור ואיטום

בעזרת השיטות ייחודיות, הציוד חדשני ומתקדם, והמומחים המקצועיים שלנו נוכל לאתר ולפתור את הנזילות בביתכם.
החברה המובילה בארץ לאיתור ואיטום נזילות, באחריות!
עם מעל ל10 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים!

באנר - איתור נזילות ושירותי איטום
תוכן עניינים
איטום קירות פנימיים - תמונה ראשית
איטום
איטום קירות פנימיים

אם ברצונכם להגן על הבית ולשמור עליו נקי מהצטברות עובש ולחות, חיוני להבין את החשיבות של איטום קירות פנים. במדריך מקיף זה, אנו נתעמק במניעת

למאמר המלא >>
רטיבות
טיפול בעובש בקירות

בכל בית או דירה, הקירות הם המרכיב המרכזי המגביל ביננו לבין העולם החיצוני. הם מגנים עלינו מפני הגשם, הרוח והקור, אך מה קורה כאשר הקירות

למאמר המלא >>
איטום גג מרוצף - תמונה ראשית
איטום
איטום גג מרוצף

בעלי בתים ושוכרי דירות מכירים את החשיבות שבאיטום גג מרוצף. במאמר זה נתחקור את הצורכים, השיטות והמחירים הקשורים לכך. מתי נדע שצריך לבצע איטום בגג

למאמר המלא >>
077-8036447
חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!
גם נזילה קטנה יכולה לעשות נזק גדול!

או חייגו 077-8036447