איתור נזילות והטיפול בהן – כל החידושים של התחום

חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

באנר - איתור נזילות ושירותי איטום

השיטות המתקדמות ביותר עבור איתור נזילות וטיפול בהן

נזילות צנרת תמיד היוו בעיה מורכבת, שכן הן מתרחשות רובן ככולן במקומות הנסתרים מן העין, בתוך המבנה, מתחת לרצפות ובתוך הקירות הפנימיים. כאשר מופיעים סימנים של נזילה, אנו מזמינים בדחיפות אינסטלטור, ובמידה והוא לא יישר קו עם הקדמה, איתור נזילות מבחינתו הינו עניין של ניסוי וטעייה, כך שאם הוא לא מנוסה דיו, אנו משלמים על כך ביוקר. הגיע הזמן לפעול בצורה יותר חכמה ולהזמין איש מקצוע שעובד עם החידושים המתקדמים ביותר של התחום. באילו חידושים מדובר? מייד תבינו.

שימוש במצלמה תרמית

גיליתם שצבע הקיר מתקלף בשל רטיבות או שהופיעו "בועות" של צבע על הקיר? השכן מלמטה מתלונן שהתקרה שלו רטובה בגלל בעיה שמקורה אצלכם? ככל הנראה מדובר בנזילה, אך במקום שהאינסטלטור יתחיל לשבור לכם אריחי גרניט פורצלן יקרים על מנת לאתר את מקורה המדוייק, רצוי שתבררו מראש לפני שתזמינו איש מקצוע מסויים, האם הוא נעזר במצלמה תרמית. אלמנט זה מאפשר לעקוב אחר שינויי הטמפרטורות לאורך הרצפה, הקירות והתקרה. מהו ההיגיון מאחורי העניין? ובכן, מקור הנזילה הוא המקום הקר ביותר שכן שם מתהווים המים, ובזכות המצלמה ניתן לעלות עליה במהירות וללא שום שבירה של מרצפות, בזבוז זמן ובלגאן מיותר.

איתור נזילות באמצעות מצלמת צינור

במקרים בהם לא מתקבלת תמונה חד משמעית באמצעות המצלמה התרמית וקשה מאוד להצביע בוודאות על מקום הנזילה, ניתן להשתמש בפתרון ייחודי, שמוכר לנו מאוד מעולם הצינתורים ברפואה – מצלמת צינור. בשיטה זו האינסטלטור מחדיר לתוך הצנרת סיב שבראשו מצלמה. עם ההתקדמות של המצלמה בתוך הצינור, מתקבלת תמונה ברורה של התוכן שלו, ובכך ניתן להגיע בדיוק לנקודה בה מתרחשת הנזילה. היתרון של איתור נזילות באמצעות מצלמת הצינור הוא ביכולת שלה להגיע למקומות שבהם המצלמה התרמית אינה מסוגלת לספק את התמונה הרצויה, כמו במקרה של נזילות ביוב עמוקות יחסית. 

רובוטיקה בשירות האינסטלציה

גם לאחר זיהוי הנזילה באמצעים החדשים שציינו, לעיתים עדיין יש צורך לעקור אריחים, על מנת לבצע את התיקון עצמו. ומה אם נגיד לכם שגם בעניין הזה ישנו חידוש מאוד מתוחכם? כזה שבעבר נחשב למדע בדיוני של ממש? אנחנו מדברים על רובוט מיוחד שמסוגל לחדור לתוך הצינור ובדומה למצלמת הצינור, לצלם את תוכן הצנרת, לגלות היכן בדיוק מתרחשת הנזילה ולאחר מכן, במידה והנסיבות מאפשרות זאת, אף לבצע תיקון בו במקום של הנזילה ובכך למנוע את הצורך של האינסטלטור להגיע אליה פיזית. ישנם רובוטים שכאלו מסוגים וגדלים שונים, כל אחד מיועד לטפל בקוטר שונה של צינורות.

אז בפעם הבאה שחלילה מתרחשת אצלכם נזילה, בררו מראש כי איש המקצוע המיועד אכן עובד עם כל החידושים שסקרנו – הרווח כולו שלכם. 

חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

או השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

המרכז לאיתור ואיטום

המרכז לאיתור ואיטום

בעזרת השיטות ייחודיות, הציוד חדשני ומתקדם, והמומחים המקצועיים שלנו נוכל לאתר ולפתור את הנזילות בביתכם.
החברה המובילה בארץ לאיתור ואיטום נזילות, באחריות!
עם מעל ל10 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים!

באנר - איתור נזילות ושירותי איטום
תוכן עניינים
איטום קירות פנימיים - תמונה ראשית
איטום
איטום קירות פנימיים

אם ברצונכם להגן על הבית ולשמור עליו נקי מהצטברות עובש ולחות, חיוני להבין את החשיבות של איטום קירות פנים. במדריך מקיף זה, אנו נתעמק במניעת

למאמר המלא >>
רטיבות
טיפול בעובש בקירות

בכל בית או דירה, הקירות הם המרכיב המרכזי המגביל ביננו לבין העולם החיצוני. הם מגנים עלינו מפני הגשם, הרוח והקור, אך מה קורה כאשר הקירות

למאמר המלא >>
איטום גג מרוצף - תמונה ראשית
איטום
איטום גג מרוצף

בעלי בתים ושוכרי דירות מכירים את החשיבות שבאיטום גג מרוצף. במאמר זה נתחקור את הצורכים, השיטות והמחירים הקשורים לכך. מתי נדע שצריך לבצע איטום בגג

למאמר המלא >>
077-8036447
חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!
גם נזילה קטנה יכולה לעשות נזק גדול!

או חייגו 077-8036447