בדיקת נזילות מים

אתם קמים בבוקר ומגלים נזילה בפינת הקיר? השכנים מתלוננים על גשם שיורד אצלם בבית ורק אתם יכולים להיות 'אשמים' בדבר? המים בשירותים לא יורדים? מכונת הכיבסה לא מזרימה מים? המכנה המשותף לכל הבעיות הללו הן תקלות אינסטלציה.
חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

באנר - איתור נזילות ושירותי איטום

אנחנו חיים בעולם מאוד משוכלל ומאוד מפותח ובגלל זה אנחנו גם סובלים מתקלות במוקדים רבים יותר. בגלל שיש לנו ברזים ואנחנו לא שואבים אותם מהבאר, הברזים שלנו חייבים להיות תקינים. הניקוז חייב אף הוא להיות תקין ובאופן כללי כל המכונות שלנו העושות שימוש במים חייבות להיות מחוברות כמו שצריחך לברזים כדי להעניק לנו מענה מושלם.

אך מה קורה כאשר משהו מתחיל לחרוק? מה עושים כשיש תקלה? אז יש דברים שבהחלט אפשר לפתור לבד ובקלות. עם זאת יש בעיות אחרות שלא תמיד תצליחו להתגבר עליהם בכוחות עצמכם כאשר במקרים רבים התוצאות עלולות להיות גרועות עוד יותר.

אז הדבר הכי נכון זה לפנות אל איש מקצוע מומחה לתחום הזה של נזילות על מנת שהוא יעניק את המענה הנדרש בהתאם לבעיה.

בדיקת נזילות מים

הצעד הראשון הוא כמובן איתור מקור הבעיה. אם אנחנו לא יודעים מה גורם לבעיה אנחנו גם לא יודעים איך וכיצד להתייחס אליה.

אז יש מקרים אשר בהם אנחנו יכולים בקלות הניח את האצבע על נקודת התורפה כאשר היא גלויה וברורה ואפילו נראית לעין. הבעיה שלנו מתחילה כאשר ישנה נזילה ממקור לא ידוע ואנחנו לא יודעים מה עלינו לעשות במקרה הזה.

האינסטלטור של היום מצויד בציוד מתקדם וחדיש. בעזרת הציוד ניתן להגיע לאיתור נזילות באופן מהיר מאוד בלי להרים רצפות או לקדוח בקירות. הבעיה היא שלא כל אינסטלטור אכן עושה שימוש בציוד מהסוג הזה.

אם חשוב לכם שהעבודה תיעשה במהירות וביעילות בלי ניסיון וטעיה, חשוב שתבקשו כי יגיעו אליכם עם ציוד מתאים איתור נזילות. השימוש בציוד אמנם עשוי לייקר את השירות אך במצבים אשר בהם אין מידע על מקורה של הבעיה, הציוד יוכיח את עצמו.

בדיקת נזילות מים

מה הסיבות להיווצרות נזילות מים?

מה יכול להיות הגורם לנזילות של מים? יש הרבה מאוד סיבות לדבר. זה יכול להיות בגלל חיבור לא טוב של חלקי צנרת כאשר החיבור הרופף מוביל לטפטוף מהצנרת. זה יכול להיות מאחורי הקיר או מתחת לרצפה וכאשר הטפטוף הוא מתמיד ונמשך למשך זמן ארוך, התוצאה היא רטיבות בקיר או בתקרה.

לעיתים הרטיבות נוצרת בגלל סדק או שבר בצנרת שנובע בגלל בלאי וקורוזיה של הצנרת. מקרים כאלה מחייבים חידוש והחלפה של הצנרת.

כל התופעות הללו עשויות להתרחש בנקודות שונות לאורך הצנרת.

לאילו נזקים יכולות לגרום נזילות מים?

נזילות מים עשויות לגרום לנזקים חמורים בכל מבנה. נתחיל עם זה המים מחלילים לרוב בתוך הקיר וארוך להם זמן רב עד שהם מבצבצים החוצה. אנחנו לא מגלים כל כך מהר את המים ואת הנזילה.

לרוב הנזקים יתרחשו תוך זמן קצר. הקיר יספוג רטיבות, הוא יפגע בתשתיות החשמל, יהרוס רהיטים ויגרום נזקים לא פשוטים שלא תמיד אפשר יהיה לתקן אותם.

זו הסיבה שברגע בו אתם מגלים רטיבות בבית, ברור שיש לזה סיבה. מים לא מגיעים סתם אל הקירות שלכם. אם תתעלמו מהדבר זה לא יפתור את העניין ולהיפך. הבעיה רק תחריף.

ככל שתקדימו לטפל בבעיה, כך היא תבוא מהר יותר על תיקונה.

ראו גם: נזילות.

בדיקת נזילות מים

איך בודקים אם קיימת נזילת מים בבית

האתגר באיתור נזילות היא לעיתים מורכב ממש. במיוחד במצבים אשר בהם אין כל אינדיקציה מנין הגיעו המים. אז בעבר מה שהיו עושים זה פשוט הרמת מרצפות באזורים החשודים, קידוח בקירות הבעייתיים ולעיתים אפילו ניסור של ארונות קיר.

כי לא הייתה כל דרך אחרת למצוא את המקור של הבעיה. היום יש עדיין אנשים שעושים את זה באותה צורה במיוחד האינסטלטורים שלא באמת התקדמו והם לא מכירים את הכלים העדכניים והחדשים.

כדי להגיע לאיתור מהיר של הבעיה וכך גם לתקון ממוקד ויעיל, עדיף כמובן להיעזר באנשי מקצוע מומחים לתחום שייטיבו לאתר במהירות ובדייקנות ועם מינימום נזק את המקור הבעייתי.

עשוי לעניין אתכם: איתור רטיבות.

איך מבצעים גילוי של נזילות המים?

יש כמה וכמה שיטות אשר בעזרתן ניתן להגיע לגילוי נזילות ולאיתור מדויק של המוקד הבעייתי.

המצלמה התרמית היא אחת השיטות המתקדמות בתחום ובעזרתה ניתן להגיע לגילוי מהיר של מקורות הנזילה.

מדובר בשיטה שמייתרת את כל מה שנעשה בעבר לצורך גילוי נזילות. כולל שימוש בצבע כדי לבצוע את המים ולאתר כך את מקור הנזילה.

בעזרת המצלמה ניתן להניח את האצבע על הצינור הבעייתי ועל הנקודה הבעייתית כאשר תוך זמן קצר גם אפשר יהיה לפתור את הבעיה מהשורש.

ראו גם: איתור נזילות במצלמה תרמית.

בדיקת נזילות אינפרא אדום

מצלמת אינפרא אדום היא גם כן אחת השיטות המתקדמות שיש לנו היום כאשר בעזרתה ניתן לעבור על גבי הקירות מבחוץ ולאתר את המקום שם ישנו טפטוף של מים.

השיטה של בדיקת נזילות אינפרא אדום הוכחה מאוד כיעילה וכזו שאכן מדייקת באחוזים גבוהים מאוד. באופן כזה גם התיקון יוכל להתבצע מהר יותר הודות לגילוי המהיר והממוקד.

בדיקת נזילות מים

בדיקת נזילות מים מחיר – כמה זה עולה?

נזילות מים בדיקה לצורך גילוי נזילות מים עשוי להפוך לסיפור יקר מאוד. השימוש במצלמות השונות לצורך איתור נזילות הוא לא שימוש זול.

מדובר במכשור יקר ובתפעול שמצריך ידע מקצועי ויכולת לעשות את זה בצורה נכונה ומהירה. במקרים רבים האיתור יהיה שירות נפרד הניתן בפני עצמו בלי קשר לתיקון. מה שברור הוא שהשירות הזה לא יהיה זול.

איתור נזילות באמצעים מתקדמים עשוי להגיע לעלויות של 1000 ₪ ואפילו יותר כאשר זה תלוי בסוג התקלה, בקושי לאתר אותה כמו גם בכלים שישמשו את איש המקצוע לשם כך.

מי יכול לבצע בדיקת נזילות מים?

כאמור, לא כל אינסטלטור מצויד בכל מה שצריך כדי לבצע את איתור הנזילות. לא כדאי לפנות אל אינסטלטור שלא עושה שימוש בכלים המתקדמים כי יקשה עליו לאתר את הבעיה ולעיתים ייגרם נזק רב לבית בדרך לגילוי מקור הנזילה.

אז נכון שכלים מתקדמים מייקרים את הטיפול בתקלה אך אם לא עושים את זה נכון, עשויים לסבול עד יותר מתוצאות הלוואי של הבעיה עצמה וכך גם של התיקון שייעשה בצורה לקויה.

פונים אל המומחים

כשאתם נמצאים בצומת הזו ואתם זקוקים לשירות של אינסטלטור, אין לכם יותר מידי זמן לחכות ולהתעכב.

כפי שכבר ציינו, התקלות השונות במערכת הביוב והצנרת הן תקלות שאין להן כל נטייה לתקן את עצמן. להיפך. ככל שתזניחו יותר את הבעיה היא רק תגדל לממדים גדולים יותר. אז מה צריך לעשות?

כדי שלא תמצאו את עצמכם חסרי אונים ברגע האמת בה תמצאו את עצמכם בסיטואציה הזו, כדאי שתשמרו אצלכם את פרטיו של איש מקצוע ששמעתם עליו המלצות ונראה לכם כי הוא אכן האיש שייטיב לפתור עבורכם את העניין על הצד הטוב ביותר. כך יהיה לכם מיד את המענה הנכון לבעיה שלכם.

אנחנו באתר itur-itum.co.il מספקים שירות בדיקת נזילות מים באמצעות מצלמה תרמית ועוד מגוון שירותים בתחום האיתור ואיטום נזילות! התקשרו כבר עכשיו או השאירו פרטים ונשמח לסייע לכם בהקדם האפשרי!

ראו גם: איטום קירות חיצוניים.

חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

או השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

המרכז לאיתור ואיטום

המרכז לאיתור ואיטום

בעזרת השיטות ייחודיות, הציוד חדשני ומתקדם, והמומחים המקצועיים שלנו נוכל לאתר ולפתור את הנזילות בביתכם.
החברה המובילה בארץ לאיתור ואיטום נזילות, באחריות!
עם מעל ל10 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים!

באנר - איתור נזילות ושירותי איטום
תוכן עניינים
איטום קירות פנימיים - תמונה ראשית
איטום
איטום קירות פנימיים

אם ברצונכם להגן על הבית ולשמור עליו נקי מהצטברות עובש ולחות, חיוני להבין את החשיבות של איטום קירות פנים. במדריך מקיף זה, אנו נתעמק במניעת

למאמר המלא >>
רטיבות
טיפול בעובש בקירות

בכל בית או דירה, הקירות הם המרכיב המרכזי המגביל ביננו לבין העולם החיצוני. הם מגנים עלינו מפני הגשם, הרוח והקור, אך מה קורה כאשר הקירות

למאמר המלא >>
איטום גג מרוצף - תמונה ראשית
איטום
איטום גג מרוצף

בעלי בתים ושוכרי דירות מכירים את החשיבות שבאיטום גג מרוצף. במאמר זה נתחקור את הצורכים, השיטות והמחירים הקשורים לכך. מתי נדע שצריך לבצע איטום בגג

למאמר המלא >>
077-8036447
חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!
גם נזילה קטנה יכולה לעשות נזק גדול!

או חייגו 077-8036447