מציאת מקור נזילה בחדר האמבטיה בעצמך

חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

באנר - איתור נזילות ושירותי איטום

אם משהו דולף בחדר האמבטיה שלך בקומה העליונה, סביר להניח שתדע לפי הכתמים על התקרה שמתחתיו. בנסיבות מסוימות התקרה תהיה לחה ברציפות, ובפעמים אחרות היא עלולה לעבור בין הרטבה לייבוש. אפשרות נוספת היא טפטוף מתמשך של מים. כל אלו הם סימנים לנזילה שכדאי לטפל בה באופן מיידי, שכן תקרה שאוספת לחות זמן רב מדי עלולה להצמיח עובש או אפילו לקרוס.

כמובן, אתה לא יכול להתחיל לתקן נזילה עד שאתה יודע מאיפה היא מגיעה. בחדר האמבטיה שלכם יש הרבה מקורות מים שונים, כך שלמרבה הצער יש הרבה אפשרויות רבות, אך לפני שתזמין מאתר נזילות תוכל לבדוק בעצמך.

קל למצוא מקורות לנזילה בחדר האמבטיה

חלק מהנזילות ניתנות לזיהוי בעין בלתי מזוינת ואינן דורשות עבודה מתקדמת. בחדר האמבטיה, מקורות הדליפה האלו שקל למצוא. רצוי לבדוק את כלל הצרכנים הכוללים את הכיור, קווי אספקת המים (המחוברים לכיור ולאסלה) ואת טבעת מתחת לאסלה.

כדי לקבוע אם מגיעה נזילה הכיור, כל שעליכם לעשות הוא לצפות בזמן שהמים זורמים כדי לראות אם משהו דולף החוצה.

כדי לבדוק את קווי האספקה, פשוט העבירו עליהם את האצבע. אם אתה מוצא מקום לח, כנראה שזה מקור הנזילה שלך. בהתאם לחומרת הדליפה, ייתכן שתוכל פשוט להדק את הקו הרופף. אם זה לא עובד כנראה שתצטרך להחליף אותו לגמרי. אם אתה מתכנן לעשות זאת בעצמך, וודא שאתה מביא את כל האביזר לחנות לחומרי בניין כדי מומחה יכול לעזור לך למצוא תחליף מתאים.

אם הנזילה מגיעה מטבעת של האסלה, היא לא בהכרח תופיע על רצפת האמבטיה. גם אם הרצפה מסביב לאסלה לא רטובה, הקפד לבקר שוב בטבעת כמקור דליפה אפשרי לאחר שמיצית את כל השאר.

ראו גם: איטום מקלחת מרוצפת

נזילות בחדר האמבטיה שקשה יותר למצוא

אם נראה כי קו האספקה, מלכודת הכיור וטבעת השעווה תקינים, המקלחת או האמבטיה שלך עלולים להיות האשם. אולי לא קל לדעת אם אחד משני אלה דולף. מכיוון שחלק גדול מהניקוז של המקלחת והאמבטיה נמצא מתחת לרצפה, ייתכן שיהיה עליך לחתוך חור בתקרה מתחת כדי לאתר את הנזילה.

זה יהיה מצער לנקוט בצעדים כה דרסטיים ובסופו של דבר לטעות מהיכן מגיעה הדליפה. מומלץ לבדוק את התיאוריה שלך על ידי הימנעות תחילה משימוש במקלחת ובאמבטיה למשך כמה ימים. אם הדליפה נפסקת, אחד מהם כנראה מקור הדליפה. זכור: הטריק הזה לא יעבוד אם האסלה דולפת, שכן מים יטפטפו דרך התקרה בין אם נעשה שימוש באסלה דולפת ובין אם לאו.

אם הכתם המים הוא באזור התקרה, זכור שלמים יש פוטנציאל לעבור דרך התקרה כך הצינור הדולף לא נמצא ישירות מתחת לסימן מים.

נזילות קו ניקוז לעומת דליפות קו אספקה

​​הכרוניקה הדגישה שאחת הדרכים להבחין בין דליפה של קו ניקוז לנזילה בקו אספקה ​​היא סוג הכתם שהוא משאיר. רטיבות מתמדת פירושה בדרך כלל בעיה בקו האספקה, בעוד באזור מתחלף בין רטוב ליבש סביר יותר דליפה של קו ניקוז.

לא מאתר נזילות נהדר? שקול להביא מומחה לאיתור נזילות שיעזור לך.

חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

או השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

המרכז לאיתור ואיטום

המרכז לאיתור ואיטום

בעזרת השיטות ייחודיות, הציוד חדשני ומתקדם, והמומחים המקצועיים שלנו נוכל לאתר ולפתור את הנזילות בביתכם.
החברה המובילה בארץ לאיתור ואיטום נזילות, באחריות!
עם מעל ל10 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים!

באנר - איתור נזילות ושירותי איטום
תוכן עניינים
איטום קירות פנימיים - תמונה ראשית
איטום
איטום קירות פנימיים

אם ברצונכם להגן על הבית ולשמור עליו נקי מהצטברות עובש ולחות, חיוני להבין את החשיבות של איטום קירות פנים. במדריך מקיף זה, אנו נתעמק במניעת

למאמר המלא >>
רטיבות
טיפול בעובש בקירות

בכל בית או דירה, הקירות הם המרכיב המרכזי המגביל ביננו לבין העולם החיצוני. הם מגנים עלינו מפני הגשם, הרוח והקור, אך מה קורה כאשר הקירות

למאמר המלא >>
איטום גג מרוצף - תמונה ראשית
איטום
איטום גג מרוצף

בעלי בתים ושוכרי דירות מכירים את החשיבות שבאיטום גג מרוצף. במאמר זה נתחקור את הצורכים, השיטות והמחירים הקשורים לכך. מתי נדע שצריך לבצע איטום בגג

למאמר המלא >>
077-8036447
חושדים שקיימת אצלכם נזילה ?

השאירו פרטים כבר עכשיו, ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!
גם נזילה קטנה יכולה לעשות נזק גדול!

או חייגו 077-8036447